Dennis-van-Weeghel.reismee.nl

Los Angeles

Het is hier fantastisch

Wink

Ik zal het even kort houden aangezien ik nog heel veel dingen wil doen en zien. Kortom het is hier fantastisch. Ik lees graag deberichten dus schroom je niet omergens een leuke reactie bij te zetten. Helaas hebben ze niet overal internet endie is zeker ook niet snel vandaar dat ik om de paar dagen een kort verslag met wat foto's online ga zetten. Van de heenvlucht zat ik bij het raam in het vliegtuig en heb ik een paar korte video's kunnen maken. zie video's

Los Angeles dag 1downtown& Hollywood

Mijn eerste dag in Los Angeles was ik vroeg op en ben toen Los Angeles downtown gaan verkennen en heb leuke foto's kunnen nemen. Tegen de middag ben ik via de metro naar Universal studio's gegaan om daar wat rond te hangen en wat te eten. Na de middagben ik Hollywood gaan verkennenen heb geprobeerd om richting de Hollywood sign te lopen.Het is in Los Angeles alleen erg warm tegen de 40 graden en moest halvewege afhaken en weer teruglopen. Ik heb toen de gehele walk of fame afgelopen en ben toen weer richting Los Angeles downtown gegaan omvlakbij het hotel nog een paar biertjes te drinken. zie foto's

Los Angeles dag 2 Long Beach & Crystal Cathedral

De tweede dag in Los Angeles ben ik naar Long Beach gegaan wat in het zuiden van Los Angeles ligt, hier heb ik wat rondgelopen en gedronken en wat foto's kunnen nemen. Hierna heb ik de metro gepakt richting Norwalk wat in het oosten van Los Angeles ligt. Vanaf hier moest ik de bus nemen richting Disneyworld om toch in de buurt te kunnen komen van Crystal cathedral. Deze was erg mooi en heb mooie foto's kunnen nemen. op de terugweg stond onze bus nog in brand (v-snaar gebroken) die ik nog heb moeten blussen met een fles water die ik net had gekocht. Na een uur stond er weer een andere bus en kon ik mijn trip weer voortzetten richting mijn hotel. Na wat gegeten te hebbenben ik mijn bed op gaan zoeken. zie foto's

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!