Dennis-van-Weeghel.reismee.nl

San Francisco

San Francisco dag 1 Fishermans Wharf & pier 39

Na aankomst op het vliegveld heb ik de trein gepakt richting San Francisco.Onderweg naar het hotelben ik een sushi restaurantingedoken waar ik echt heerlijke sushi heb gegeten die ze vershebben klaargemaakt. Na wat biertjes te hebben gedronken ben ik in mijn hotel aangekomen waar ik mijn spullen kwijt kon om de omgeving verder te verkennen. Als eerste ben ik naar Fishermans Wharf gelopen wat echt een hele gezellige buurt is. Overal kun je lekker eten zoals mexicaans, chinees en italiaans echt van over heel de wereld. Na wat foto's te hebben gemaakt van Alcatraz heb ik nog even bij pier 39 de zeeleeuwen kunnen bekijken. Van de zonsondergang heb ik ook erg genoten. Het felle rode licht van de zon schemerde helemaal door in de wolken. Ook mooi om te zien zijn de wolken de soms heel laag hangen en voorbij komen. Dit is vanaf de verschillende heuvels erg mooi om te zien. zie foto's

San Francisco dag 2 Fishermans Wharf & San Francisco downtown

Na eens een keertje heerlijk te hebben uitgeslapen ben ikwederom richting Fishermans Wharfgelopen en heb daareen heerlijk ontbijt gehad. Via pier 39 ben ik richting de Oakland BayBridge gelopen om daar wat foto's te maken. Vervolgens ben ik richting downtown gelopen om daar alle mooie grote gebouwen te bekijken. Het is echt een hele mooie stad je gaat steeds heuveltje op en af. De mensen zijn hier ook heel aardig. Je hoort nooit iemand vloekenen mensen stoppen al met de auto als je nog ver op de stoep staat. Kortom de mensen zijn heel relaxt.San Francisco is ingedeeld in verschillende wijken van over de hele wereld zoals de Russian hill, Japantown en Chinatown. Echt een mooie stad je zou hier wel een paar weken kunnen zijn zonder je te vervelen. zie foto's

San Francisco dag 3 Golden gate bridge

Vanuit het hotel ben ik lopend via enkele parkjes richting de Golden Gate Bridge gelopen waar ik onderweg in een klein restaurant nog even een onbijt naar binnen heb gewerkt. Net na de middag stond ik al bijna onder de brug en heb daar even lekker aan het strand gezeten. Eerst moest ik weer een stuk omhoog klimmen om de brug over te lopen wat ongeveer een half uur duurt met een stevige looppas. Aan de andere kant heb ik mij laten verleiden omop de aanliggende berg te klimmen om nog een paar mooie foto's te maken. Eenmaal weer teruggelopen te zijn begon het weer ook slechter te worden en begon het te regenen. Gelukkig had ik een trui mee en kon ik weer terug naar San Francisco met de bus. Door het slechte weer heb ik bij mijn hotel om de hoek bij een pizzaria gegeten. Nu weer vroeg naar bed om morgen vroeg op te staan en wederom Los Angeles te bezoeken. zie foto's

Reacties

Reacties

Jolanda

Ha Dennis,

Wat een mooie foto's. Je zal wel een schitterend fototoestel hebben zeg. Echt heel mooi om te zien.

Geniet ervan want het is zo voorbij!

Veel plezier!

xxxx

Jolanda en Dennis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!