Dennis-van-Weeghel.reismee.nl

Los Angeles

Los Angeles dag 3 Beverly Hills

Na weer terug te zijn gekomen vanuit San Francisco heb ik mijn spullen naar het hotel toe gebracht en ben toen richting Hollywood vertrokken om daar een hapje te eten. Eenmaal weer lopend over de walk of fame kon ik nog net mee in een touringbus voor een twee uur durende tour door Beverly hills. De huizen zijn daar erg mooi en uiteraard duur. Hier zou ik ook wel willen wonen als ik genoeg geld had. We waren zelfs bij het oude huis van Michael Jackson en Elvisgeweestdie onlangs zijnoverleden. Verder zijn we bij vele bekende sterren langsgereden die daar wonen zoals Dr. Phil, Ozzy Osbourne, Will Smith, Jennifer Anniston, Paris Hilton, Madonna en Lionel Richi. Ook zijn we langs huizen gereden die werden gebruikt in verschillende films zoals Halloween. zie foto's

Los Angeles dag 4 China town & Dockweiler State beach

Na lekker uitgeslapen te hebben heb ik gegeten in Los Angeles Downtown en ben daarna naar China town gelopen wat wel aardig te doen was vanaf dat punt. Helaas is het niet zo indrukwekkend als in New York maar zeker wel de moeite waard om te bekijken. Ze hebben zelfs een eigen politie in het rood en ook de stoeptegels en waarschuwingsborden voor het verkeer zijn geheel in chinese stijl. Na een lange rit doormiddel vanmetro, bus en een stuk lopen ben ik eindelijkbijDockweiler State beach aangekomen waar ik eigenlijk niks anders aantrof dan strand. Wel kon ik mooi genieten van alle vliegtuigen die opstijgend over mijheen gingen. Deze dag was erg zonnig en warm ben ook lekker bruin geworden. Eenmaal laat terug in Los Angeles downtown heb ik daar maar weer eens wat gegeten. Inmiddels al aardig wat blaren gekregen van het vele lopen. China Town foto's Dockweiler State beach foto's

Los Angeles dag 5 Santa Monica beach

Vroeg in de ochtend weer opstap gegaan na mijn vaste onbijt in de Subway downtown richtingHollywood vertrokken. Zoals ik gehoopt had kon ik daar makkelijk de bus pakken richting Santa Monica beach. Vanveel mensen die ik gesproken heb tijdens mijn reis had ikgehoord dat dit strand heel mooi en gezellig moest zijn. Ik heb ookheerlijk een aantal uurtjes in de zon kunnen zitten en kunnen genieten van de omgeving.Ik heb ook nog gewacht tot zonsondergang om nog een paar leuke foto's te maken. Daarna ben ik weer richting het hotel gegaan omdat ik de volgende ochtend alweer vroeg op moest om te vliegen naar Las Vegas. Helaas heb ik lang niet alles kunnen zien maar ik ben erg tevreden met wat ik wel heb kunnen zien. zie foto's

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!